پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262001
همگان در انتخابات پرشور حاضر باشند و انتخاب اصلح داشته باشند
تاریخ انتشار : 1402/11/11 20:45:40
نمایش : 208
راوي دفاع مقدس گفت:حضور گسترده، با بصيرت و حماسي مردم ولايتمدار ايران اسلامي در انتخابات اسفند موجب ياس و نااميدي دشمن است، بالاترين کار براي ناکامي دشمنان اين است که همگان در انتخابات پرشور حاضر باشند و انتخاب اصلح داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،همزمان با آغاز دهه فجر، يادواره شهداي بخش باباحيدر  با کلام يادگار دفاع مقدس سردار حاج حسين يکتا و با حضور مسئولان و مردم شهيدپرور به‌ويژه خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، در سالن گلزار شهدا بخش باباحيدر برگزار شد.
 
 حاج حسين يکتا ،راوي و يادگار دفاع مقدس امروز را توفيق و سعادتي دانست که در جمع عزيزان بخش باباحيدر حضور يافته،وي در ابتداي سخنان خود بيان کرد:حضور در اين جلسات نقل توفيق و سعادت است.امروز ما ممنون شهدا هستيم،ممنون دار شهداي باباحيدر، که ما را به‌رسم اسماني دعوت کردند.
 
وي تصريح کرد: امام خميني (ره) گفت سال‌ها بايد بگذرد تا جايگاه شهدا معلوم شود.ايشان معتقد بود جلوه الهي بر انبيا و شهدا، به يک صورت است و شهدا نيز بر اساس حدود وجودي‌شان به منزل آخر که همان نظر به وجه الله است، مي‌رسند.
 
وي اظهار داشت: شهدا «عند ربّهم يُرزقون» اند و نزد خداوند و در مهماني مقام ربوبي رزق و روزي مي‌گيرند.پرچم امام خميني(ره) همچنان به خون شهداي اين سرزمين افراشته است و خون شهيدان پاي اين پرچم ريخته مي‌شود.
 
يکتا،برگزاري اين يادواره را فرصت مغتنمي براي اداي دين دوباره به رشادت و جان‌فشاني رزمندگان اسلام و تکريم مقام و ارزش‌هاي والاي شهدا، همچنين تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي برشمرد و بيان کرد: يادواره شهداي بخش باباحيدر، يادبودي براي شهداي عرصه‌هاي مختلف است.
 
يادگار دفاع مقدس،حاج حسين يکتا،جهاد را همان قيام واقعي دانست و اظهار کرد:امام خميني(ره) براي خدا قيام کرد و قيام واقعي همان جهاد است.تفكر جهادي، در همه زمينه‌ها كارساز است و تنها با تفكر جهادي مي‌توانيم به آرمان‌هاي مقدس انقلاب برسيم.
 
وي افزود: کار در جمهوري اسلامي با عمل جهادي پيش مي‌رود و حاج قاسم ۴۰ سال در ميدان جهاد بود.
 
وي تصريح کرد: حاج قاسم سليماني به ولايت پناه برد و امروز پرچم اين فرمانده بالاست چراکه او پرچم ولايت را بالا نگهداشت.هرچه به قله نزديک‌تر مي‌شويم اکسيژن کم‌تر مي‌شود و در حال امتحان هستيم و تمام نسل‌ها بايد مقتدرانه پاي انقلاب بمانند.
 
حاج حسين يکتا،انتخابات اسفند را موجب ياس و نااميدي دشمن دانست و بيان کرد:حضور گسترده، با بصيرت و حماسي مردم ولايتمدار ايران اسلامي در انتخابات اسفند موجب ياس و نااميدي دشمن است، بالاترين کار براي ناکامي دشمنان اين است که همگان در انتخابات پرشور حاضر باشند و انتخاب اصلح داشته باشند.
 
سردار حاج حسين يکتا در پايان خاطرنشان کرد:ما جبهه‌اي از لقاءالله جامانيم،دهه نودي‌ها، دهه هشتادي هاو دهه هفتادي‌ها بپاييد از بقيه‌الله جانمانيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html